25januari häxan surtant

Tjena! Har haft en riktig jäkla slapporgon. Satt och kollade på barnkanalen med min lillasyster, och såg på det kanske bästa programmet ever? Nästan lika bra som höjdarna, hahah. Häxan surtant. Så jäkla kul, jag höll på att skratta ihjäl mej.

Jag lät nyss min hamster springa här på skrivbordet undertiden jag satt vid datorn. Hon bajsar/kissar nästan aldrig när hon är ute, men nu gjorde hon något väldigt konstigt. Hon liksom plockade fram 8 bajskorvar ur stjärten och la på skrivbordet. Fräsht Phoebe, fräsht. Haha har kommit på ett bra smeknamn åt henne. Fiffi med PH. Phiphphi alltså. Mohaha.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Felicia heter jag och detta är alltså min blogg... sen vet jag inte vad jag ska skriva. Men simma lungt! Puss<3

2009-01-25 @ 15:04:27
Postat av: Anonym

Hej! Felicia heter jag och detta är alltså min blogg... sen vet jag inte vad jag ska skriva. Men simma lungt! Puss<3

2009-01-25 @ 15:04:48
Postat av: Anonym

Hej! Felicia heter jag och detta är alltså min blogg... sen vet jag inte vad jag ska skriva. Men simma lungt! Puss<3

2009-01-25 @ 15:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0