29 januari DANS

Yo! Idag vare skola, alla tråkiga ämnen och det gick seeeeeeeeeeeeegt. Menmen, fredag i morgon ju, och då kan man väl genomlida torsdagen också.

På kvällen var det DANSDANSDANS! fy vad jag har längtat! Hur kul som helst vare också, förutom att jag ju inte är världens duktigaste, hehe. Och sen är jag ju så smart att jag började på fortsättning.... men, det var samma sak förra året och då lärde jag ju mej till sist. So i got nothing to wory about.

 Idag köpte jag... CHUPPACHUPS! Mummsilums


Det slemmiga runt munnen brukar inte vara där, tare lungt. Det är från klubban




Kolla på bilden, visst ser mitt öga brunt ut? Fett skumt, för jag har bilder där dom ser knallbblå ut också. Och den egentliga färgen? Mörkgrön. freaky


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0