3januari. Julpartaj i efterskott och otrolig trötthet

Hejsan! Ååh ni anar inte hur trött jag är. Hahah men det blir ju så när man sitter uppe hela natten med 5 st mer eller mindre galna brudar ;) Det blev filmnatt kan jag ju påstå. Vi såg: its a boy girl thing, euorotrip (2 ggr), Rec, the gaurdian och stormwarning. Eourotrip var roligast, Rec och stormwarning var läskigast, the gaurdian var sorgligast och its a boy girl thing var lika bra som vanligt. Men innan vi började med vårat lilla filmmaraton gick vi ner och köpte pizza och förfriskningar (förfriskningar= milkshake ofc!). Sen delade vi ut julklappar, vi hade lottat om vem som skulle ge till vem och jag fick av Emelie. Ett par morgontofflor och en ring like i wanted. :D Sen sjöng vi lite Abba-singstar och jag och Jossan satt och skratta åt att dom dansade så roligt. Sen gick jag hem och var trött.

Förutom att köpa julklapp til Sara igår köpte jag en maskara, strumpor och fortsättningen på "om jag kunde drömma", "när jag hör din röst" heter den. Ettan var så bra så bra att jag bara måste köpa tvåan. En bok liksom!? Var är världen påväg? Hahah men den boken höll mej verkligen uppe på nätterna, och tro mej, det är det inte så många andra som gör.
Jag sitter och poppar "Scotty doesn`t know" Som är låten i eurotrip, hahah, den är apbra!

Scotty doesn´t konw, scotty doesn`t know, Scotty doesn`t know, so don´t tell Soctty cause Skotty doesn`t know" (y)

Kolla på stora pizzakartongen. Den delade Sara och Emelie på medans jag och Jossan delade på den lilla:P

Pizza och film och Jossans fötter.


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0