6januari

Tja! Nu är jag väldigt stolt över mej själv! Jag vaknade klockan 12! Jag hinner nog tillochmed ställa om lite till tills skolan börjar. Planer för dagen är Emelie och Sara. Kulkul. Vad vi ska göra har vi inte planerat än dock.

Ååååh! Två dagar tills skolan börjar. Jag tror jag dränker mej. Jag har ingen lust alls. Kan inte jag få ta två extra veckor lov? Eller varför inte tio? Okej det ska väl bli kul att träffa alla men sen tar det stopp. Bara tanken på att behöva gå upp klockan halv 7 gör mej spyfärdig. Sen tanken på att sitta stilla på lektioner och lyssna på lärare gör ju inte saken bättre. Speciellt vissa lektioner... Jaja. Nu ska jag sluta gnälla och dra annars får Emelie och Sara psykbryt. Hejdå, simma lungt, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0