7 års olycka

Idag har jag lyckats krossa en spegel bara så att alla vet. Sen har jag lyckats få en liten bit av spegeln i handen och en i benet. Fy vad jag är bra! Inte min dag idag...

Sen har det snöat hela natten och hela dagen igår och hela dagen idag. USH! Ge mej sommar och sol! Ska man ens bo i kalla sverige ska man väl bo i stockholm eller möjligtvis i göteborg. Inte här borta där det inte ens går buss till skolan på morgonen, man får gå eller cykla en bra bit och frysa ihjäl två gånger per dag. En gång till skolan och en hem. Härligt! Så  fort jag blir arton flyttar jag till stockholm. Eller varför inte grekland? Bada och sola året runt.

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym



Felicia<3

Hej! Felicia heter jag och detta är alltså min blogg... sen vet jag inte vad jag ska skriva. Men simma lungt! Puss<3

2009-01-26 @ 18:03:34
Postat av: Anonym



Felicia<3

Hej! Felicia heter jag och detta är alltså min blogg... sen vet jag inte vad jag ska skriva. Men simma lungt! Puss<3

2009-01-26 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0