7januari

Hola! Nu är sista sovmogonen för jullovet avklarad. Fifasiken. Men man får ju försöka se det positivt. Man får ju träffa alla igen. Vissa har jag ju faktiskt inte träffat på hela jullovet. Slut på positiva saker. Eller det finns ju en till. Snart är det sportlov. AAAAAAAH jag är, som ni märker, helt otaggad på skolan.

Vettu? Igår såg jag på OC! Det var typ 30 år sen sist. Jag har verkligen saknat det. Fick jag bestäma skulle dom återuppliva Marissa och börja spela in flera sesånger. Fast i så fall skulle dom väl ha börjat på collage också? Okej dom kan återuppliva Marissa, och alla kan gå om en årskurs. 

Nu ska jag ut och träna. Måste, det är mitt nyårslöfte. Undrar verkligen om jag kommer hålla det hela året. Okej det vet nog alla svaret på.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0