Felicia is very duktig!

Tänk att jag, Felicia, gottegrisen nr 1 har lyckats hålla mej nyttig sen i tisdags! Tre hela dagar!  Det lär vara rekod! det enda som har slunkit ner är en chokladboll och lite choklad-banansås (a) Klarar jag det tills på nästa tisdag ska jag få köpa en ben&jerry glass som belöning :D Fast det gör jag säkert endå, hehe. Tur att jag är hemma hos mamma också, det är lättare att vara nyttig här. Andledningen är att hon oftast inte har lika mycket onyttigt som står framme som pappa. Sen har hon en mixer, naturel yoghurt och frukt. Vad mer kan man begära? Smooothie måste vara bland det godaste som finns. Det enda godiset jag har köpt är mörk choklad som jag faktiskt tycker är gott. Ljus är förstås mycket godare, men för att vara rätt så nyttigt är det otroligt gott!
<------- Tare lungt älskling! Mamma kommer snart!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0