paket

Imorgon fyller Emelie år, och vi ska dit och fira henne med pompa och ståt. Vi kanske ska dit i morgon annars någon annan dag. Men idag har jag i alla fall varit och köpt presenter. Och eftersom att hon inte läser min blogg lägger jag upp en bild på dom.


 



Förklaring:

Det stora rosa paketet: Hade jag väldigt kul när jag slog in. Har slagit in jättemånga lager, med två kartonger, tidningspapper paket papper och diverse andra saker. Sen har jag skrivit små meddelanden där det står saker som att senap är äckligt och sånt. Innehållet är två automat-tuggummin och en 50-öring.
Det lilla gröna på det rosa: Ett nagellack.
Det silvriga: Ett halsband med en ängel på.
Det svarta: En björnborgparfym som luktar skitgott
Korven: En hårspray.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahaha du är så jävla .... FELICIA! ;) världen skulle vara mindre flumm utan dig..

2009-01-23 @ 19:39:09
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0