Skolan

Tjena! Första dagen i skolan idag då. Allt gick bra, förutom att jag fick sitta på sidan på idrotten. Vi hade fotboll med fyra bollar som flög i luften 2 decimeter från mitt huvud var fjärde sekud,, för alla spelar ju som några jäkla huliganer. Därför gick jag och min bollrädsla och satte oss på sidan. Sen på seten skulle jag typ prata, men jag fick såklart skrattattack och kunde inte prata på flera minuter. Undertiden satt såklart läraren och alla i klassen och stirrade på mej som kippade efter luft, hehe. Men jag skyller faktiskt lite på Jossan hon satt bredvid och gjorde så att jag började skratta. Sällan jag ska göra bort mej? Jaja, ialla fall, nu ska jag fixa rekvisita tills i morgon då ska vi spela upp våran teater som vi har jobbat med på svenskan. "Fjortislock och dom tre emobjörnarna heter den, hehe:P nej men nu ska jag sticka då, puss♥ Mmm, dagens godaste, jordgubb-banan-blåbär-smultron smoothie... Apgott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy tusan vad gott

2009-01-09 @ 10:06:58
URL: http://surasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0