sopsäcksåkining

Jossan har ordet:

hejhej idag har vi varit i skolan och det var som vanligt förutom att vi skulle spela upp nån teater, vi hade gjort 
''fjortislock och emobjörnarna''  och våran rekvisita bestod av '' sopsäckar'' kulkul haha, sen när vi skulle gå hem så sa felicia julius, caesar med en aprolig röst haha. sen skulle vi gå till  kullarna och åka sopsäck men det gick inte så bra.
anna ramlade 4 ggr ungefär och felicia ramlade 2 ggr och jag ramlade 1 gång. efter vi hade åkt några ggr och blivit blöta skulle vi gå hem, men TJONG lät det och sen SWICH så låg anna på marken skrattandes. men just som vi skrattades som mest så kom det nån gåendes mot oss, felicia ; anna res på dej, anna ; jag kan inte, felicia ; SPRINGER !
 kille till anna ; varför sitter du här ?, anna ; jag vet inte, killen ; varför reser du dej inte upp ?, anna ; jag kan inte. killen går förbi oss ; villka snälla kompisar ni var då, felicia ; garv    HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA ROLIGAST IDAG ! nu ska vi kolla på idol auditions, ha det bäst en rosa häst ! / josefine
vi just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0