10mars

Hejsan. Idag var det tisdag, vilket betyder längsta skoldan på hela veckan. Att jag absolut inte kunde sova igårkväll gjorde ju inte saken bättre. Föressten sa min SO-lärare att vissa inte kan sova när det är fullmåne för att månen är nära och drar i en. Kanske därför jag verkligen inte kan sova ibland. Fast det händer ju i och försej oftare än en gång i månaden. Idag då, sprang till Jossans plats varje gång läraren kollade bort hehe. Sen på slöjden blev jag klar med mitt superssnygga hårband hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.  Sen på SOn råkade jag faktiskt somna :D Det var kul.

Nu ska  jag snart titta på typ Despret housewives och kanske lite på den rätte för rosing, haha jag tkr faktiskt deyt är roligt :'D

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0