11mars

Hej! Onsdag var det idag ifall någon hade missat det. Bra skoldag, hade bild, gjorde typ gipsskulpturer som ska se ut som människor. Bild är kul. Iallafall för att vara ett skolämne. Speciellt när allas gips-människor ser ut som anorexiaoffer men min... ja det är lite att ta i på den ;)  Sen fick vi tillbaka NO-proven och jag hade 32 av 33 rätt fast jag inte hade pluggat *stolt*. Sen hade vi ju faktiskt sovmorgon till kvart i 10, och det kan jag ju inte säja att jag har något imot.

Hemma nu har jag gjort läxan typ, även fast den inte ska vara inne föränn på fredag, way to go! (y) Sen har jag kollat på andraavenyn och tagit det lungt. Hade tänkt att jag skulle ut och springa idag, men det är ju så himla kallt ute. När det blir vår ska jag ut och springa ofta! Jag tränar dans en gång i veckan, men med min godiskonsumtion borde jag verkligen träna mer. Har ju inte direkt problem med vikten, men jag känner mej äcklig på något konstigt sätt när jag inte tränar.

Och jag har bestämt mej för att dissa blondinen innom mej ett par månader nu, ska testa färga brunt så fort jag får pengar. Men jag tonar nog bara, vill vara säker på att det gåra att få tillbaka mitt blonda hår :P

OCH MIN ÄLSKADE MOBIL HAR BÖRAT FUNKA IGEN! Jag vill verklgen inte köpa någon ny, trivs med den här, så det var en jäkla tur!

hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa josssaaaaaaaaan x)

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0