12mars

Hola amigos! Dagen i skolan gick väldigt fort, trots att det är längsta dagen på veckan. Fick lite skäll av en lärare som pratar väldigt roligt och hade liiite svårt att hålla mej för skratt, heheh.

Sen stack jag till dansen, tränade en timme klockan 4 och en timme kl 6. Hur kul somhelst. Och att jag gick på båda träningarna var verkligen nödvändigt. Har missat hur mycket somhelst och dom andra ligger väldigt mycket före. Men jag börjar lära mej nu, so thats goodie.

Nu ska jag vara duktig och göra läxa hade jag tänkt! Blev ett kort inlägg.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

fick du någon otur den 13nde Mars? Kram

2009-03-14 @ 20:43:22
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0