15mars

Hejsanhejsan! Jag vet, jag har inte bloggat på några dagar nu. Men duktig som jag är lyckades jag bli sjuk lagom till helgen, och nu när helgen börjar gå mot sitt slut börjar jag ju såklart må bättre. Askul verkligen. Not.

Ehum, Malena Erman vann melodifstivalen? Jaa. Fast det är ju kåålt, för hon kommer ju från sandviken. Ehehee. Jag hejade på Emilia. Sen gillade jag EMD och Måns Zelmerlöv också. Och Petra Mede är inte så dum endå. Fast hon kan ju aldrig slå förra årets programledare och pausunderhållning.

Annars orkar jag inte bry mej så mycket om melodifestivalen och vem som vinner. Men vem orkar det egentligen? Förmodligen folk som har magsjuka på en lördagskväll. Däribland jag då.

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0