18mars

Hejsan. Kan ni gissa vilken dag det är? Ja tänker ni, det är ju onsdag? Men en alldeles speciell onsdag kan jag ju säja att det är för nu råkar det vara så att jag fyller år ;) Har fått massor av fina saker (a) Men orkar inte rabbla upp dom nu, ehehe. Snart kommer även Sara, Anna, Jossan, Sophia och Emelie hit för att fika och fira födelsedagsbarnet. Nu ska jag fixa mej till dess.

Puss på vädret förresten! Jag älskar dej solen. Och dessa varma vårtemperaturer har jag heller ingenting alls emot. Jag har ju tjatat här hela vintern om hur mycket jag längtar tills våren. Hoppas det håller i sej nu då. Fast det är ju i ochförsej självklart att solen skiner när jag fyller år.

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0