21mars

Hejsan! Idag gick jag upp klockan nio! Nio!? Jag har inte gått upp nio av mej själv sen jag var typ 8. Jag är ungefär världens morgontröttaste människa. Och inte nog med det, sen gick jag ut och sprang! Jag gör verkligen allt tvärtom mot vad jag brukar göra. Iochförsej så gick det ju ine sådär superbra att springa, efter drygt hundra meter hade jag sånt håll att jag trodde att magsäcken skulle flyga ut ur munnen. Så jag varvade springturen med en promenad kan man säja. Men jag sprang mycket också. Jag var  precis påväg att gå ut och springa i fula kläder, osminkad och helt ofixat hhår. Men jag ångrade mej i sista sekunden och gick upp och fixade mej. Hehe, jag måste sluta vara så himla utseendefixerad hela tiden. Speciellt när alla normala människor i min ålder ligger och sover vid den här tiden.

Vet ni? Jag har ätit fem Japp och en stoooor marabou choklad på tre dagar. Sällan tjockis?

Idag ska min mormor och moster komma hit och fira mej. Några andra planer för dagen har jag inte än.

 Ny tröja från Monki och nya, vita, låga converse. Kärlek<3

take care, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0