23mars

Jag och mina väldigt intressanta rubriker.

I lördigs var mina mostrar och min mormor och grattade moi. Fick fjärde twiligt-boken, erkänn att du är avundsjuk. Sen fick jag presentkort (y) Och jag ramlade av stolen två gånger :'D

Dagen efterdet hade jag tråkigt. Sen gick jag och Sophia till jernvallen och kollade på gymnastiktävling typ. Det var kul, och det är sjukt hur duktig man kan vara på gymmnasik. Jag saknar gymmnastiken litegrann. Men bara lite, för ärligt talat var det väldigt tråkigt ibland, speciellt på slutet.

Idag efter skolan var jag sugen på sallad, då fick jag en i försenad födelsedagspresent av Sophia. Man får plocka på salladen själv, och jag råkade köpa för 56 kronor, haha. Det vart gott, men nu känns det som jag ska spricka. Flummade sönder påväg hem idag, hehe.

Pussssssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0