27mars

Hejsan. Var till tandläkaren idag. Dom upptäckte att jag har en tandflisa i mitt tandkött, så i maj ska jag dit och dom ska gröpa ur den. Trevligt. Fast jag fick bananlack så jag var glad endå (a) förutom att en människa har petat runt mej i munnen idag har jag varit i skolan. Hände inte så mycket annat än det vanliga. Min och Jossans saga som vi håller på och skriver på svenskan håller på att bli klar. "Sussi, Kikki och Dimitrius på charter" heter den. Den handlar om två tanter i 50års åldern som klär sej i rosa och leopardskinn och en fet gubbe med ölmage. Asbra är den.

Ikväll skulle jag och brudsen på bio kanske. "En shoppaholics bekännelser" tänkte vi se. Någon somhar sett den som vet om den är bra?

Sen kan jag ju sorgset meddela att min mobil har lagt av helt. Det blir till att köpa en ny, men jag har ingen aning om vilken jag vill ha. Ushaushausha

Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0