29mars

Hejsan! Nu har jag vaknat, grattis. Och jag fattar inte detta, hur ska man ställa om klockan? Framåt eller bakåt? Framåt skulle uppskattas för då får man ju en timmes sovmorgon. Fast det kommer man ju inte märka sen, för man ställer ju om hela sejsjälv en timme liksom.


Igår var jag med Nicole och var ute och gick hela kvällen. Skojigtskojigt. Åkte buss gjorde vi lite också bara för att åka, hehe. Ush blev jagade av några läskiga killar :O Först runt 9, sen såg vi dom 2 timmar senare, och dom började följa efter oss, men jag och Nicole bärjade springa hahah. Sen när jag kom hem fck jag värsta städrycket. Seriöst jag har inte städat sen jag var.... 5? Haha men jag städar aldrig. Bara hemma hos mamma (a) Hemma hos pappa får man vada i skit upp till knäna i mitt rum. Det konstiga är att jag hatar när det är stökigt.

Ikväll äre ONTREEEHILLLLLLL! :D:D:D:D:D Det tänker jag inte missa bara så att alla vet.


kan inte sluta lyssna på den. Har inte ens sett filmen./>


puss♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Framåt, man ställer ut utemöblerna på sommaren = sommartid. Alltså får man sova en timme MINDRE. Fast bara när man ställer om den ;) Sen jämnar det ut sig.. tror jag :S

2009-03-29 @ 21:51:44
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0