3mars hej ge mej sommar!

Hejsan! Förlåt att jag har varit en dålig bloggare dom senaste dagarna. Idag vare skolan like usual och det var tråktråktråk. Somnade. Not. Men om jag var en person som kunde somna på lektioner skulle jag ha somnat idag. Hmm. Hade typ NO-prov, gick ganska bra kändes det som. Men man vet ju aldrig.

Fatta vad jag längtar till sommaren! Sommar är underbart. Jag ska hitta på massa roliga och konstiga saker med mina flickor. Vi ska sova på ett tak bland annat. Bland mycket annat. Vi ska go nuts! Sen längtar jag till alla dom vanliga sakerna. Typ bada sola och äta glass. Finns det något bättre? Skulle inte tro det. Sen är man ledig från skolan så länge att man inte behöva tänka på det någonting, bara chiiiiiilla i solen. Fast jag vägrar att vara ute i skogen i sommar. Ushushush. Fatta massa ormar som krälar runt bena och björnar som äter upp en. Skogen är inte mitt ställe på sommaren. Vattnet är mitt ställe! Jag älskar seriöst att bada, hahah.

Förresten, min systers smarta hjärna för ett tag sedan:

Andrea: Feliciaa?

Jag: mmh?

Andrea: Kolla jag har en vattenblåsa!

Jag: Ush! Spräck den!

Andrea: Nej! Jag vill ha den kvar! Dom är ju bra.

Jag: Öööh, varför det?

Andrea: Ja, men tänk om jorden sprängs och alla människor hamnar på en annan planet, då kanske det här är det sista vattnet som finns!

Tänk om Andrea vore stadsminister ändå!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAH det märks att ni är släkt :)

2009-03-05 @ 14:40:52
URL: http://greatdays.blogg.se/
Postat av: jennhy your frienddddd

HAHHAHAHAHAHA JAG DÖR AV SKRATT HAHAHHAHHAH





vi måste va snart! :)

2009-03-28 @ 19:04:30
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0