8mars

Mars månad är det. Betyder inte det att våren ska börja? Jag kanske inte förväntar mej tussilago i diket och löv på träden, men vägarna kan ju bli fria från snö i alla fall? Att snön för tillfället singlar ner utanför mitt fönster känns hemskt. Ush.

Inatt sov Nicole här, det var trevligt. Jag får helt seriöst attacker av energidryck, haha. Jag dansar runt och skriker, och nästa sekund sitter jag astrött och håller på att somna hahah. Och sen satt vi och kollade på svensktexade pingu på youtube. Och vissa andra filmer. Natthumor på högsta nivå.

 Haha, klockrent! Jag hyser varma känslor.

Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Låter ju helskoj! ;)

Typiskt oss, Flisha.

Förresten, när får jag komma över på Heroesmaraton?

Snart! :)



Kram!

2009-03-08 @ 19:06:16
URL: http://greatdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0